Máte nárok vrátit zboží do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. My jsme tuto lhůtu prodloužili na 100 dní, abyste měli dostatek času na rozhodnutí. Zboží vám rádi vyměníme, nebo vám vrátíme peníze.
Výměna zboží
Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete jej vyměnit za jakýkoli jiný produkt z naší nabídky.
Podmínky výměny:
- Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v původním obalu.
- Není možné vyměnit upravované zboží (např. s gravírováním)
- Cenový rozdíl vyřešíme vrácením přeplatku nebo doplatkem při převzetí.
Jak postupovat:
- Kontaktujte nás na tel. 702 332 506 nebo e-mailem obchod@aurahodinky.cz.
- Vyplňte a přiložte formulář pro výměnu/vrácení – ke stažení zde.
- Zboží bezpečně zabalte a odešlete na naši adresu (viz níže).
Vrácení zboží
Pokud si přejete odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit:
Podmínky vrácení:
- Zboží musí být v původním stavu, nepoškozené, v originálním obalu.
- Nelze vracet upravované zboží (např. s gravírováním)
Jak postupovat:
- Dejte nám vědět telefonicky nebo e-mailem, že odstupujete od smlouvy.
- Vyplňte a přiložte formulář pro výměnu/vrácení – ke stažení zde.
- Po doručení a kontrole zboží vám vrátíme peníze na účet.
Reklamace
I když dbáme na kvalitu našich produktů, může se výjimečně stát, že bude nutné zboží reklamovat.
Jak reklamaci řešit:
- Kontaktujte nás na tel. 702 332 506 nebo e-mailem obchod@aurahodinky.cz.
- Vyplňte a přiložte reklamační protokol – ke stažení zde.
- Zboží odešlete na naši adresu. Po přijetí ho prověříme a případně předáme do servisu.
Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, podrobnosti najdete v našich obchodních podmínkách.
Kam zboží zaslat
Adresa pro vrácení/reklamaci:
David Turek
Krakovská 2804
39005 Tábor
Zásilka musí být:
- Pečlivě zabalená, ideálně v originální krabičce a dosstatečně chráněná proti poškození.
- Neposílejte zásilku na dobírku – nebude převzata. Peníze obdržíte na účet.
- Zásilku pojistitěte na hodnotu hodinek pro případ ztráty nebo poškození během přepravy.